Sergi Serra Adsuara

Sergi Serra Adsuara és llicenciat en Filologia Hispànica i Filologia Catalana per la Universitat de València, i màster en Comunicació Intercultural i Ensenyament de Llengües per la Universitat Jaume I (2013). En aquesta universitat es va doctorar l’any 2017.

Des de 1998 ha desenvolupat la seua tasca docent en centres d’Ensenyament Mitjà, Escoles Oficials d’Idiomes i Formació de Persones Adultes, com ara el Centre Penitenciari Castelló II. En l’ensenyament universitari és professor associat de l’UJI des de 2013, on ha fet classe en diferents graus de l’Escola de Tecnologia i Ciències Experimentals i de la Facultat de Ciències Socials. També en el màster en Comunicació Intercultural i Ensenyament de Llengües i en el màster en Professor/a d’Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d’Idiomes.

L’any 2018 va rebre el  III Premi Germà Colon d’Estudis Filològics i Literaris per l’estudi L’assaig periodístic de Joan F. Mira.

Les línies d’investigació en què ha treballat exploren els enfocaments de l’anàlisi del discurs, l’estilística pragmàtica i la didàctica de la literatura.